טיול קולינרי במרוקו האותנטית

10 ימים של חוויה קולינרית אותנטית במרוקו – לטייל, לאכול ולאהוב

החוויה הקולינרית במרוקו מרגשת ומסעירה, התפריט בכל מקום הוא תוצאה של גורמים רבים והשפעות רחוקות, כך סיפורה של מרוקו בדרך הטעמים.

זהו טיול לאוהבים לטעום את המקום בו הם מבקרים – לאהוב אוכל עבורנו ועבור היוצאים לטיול קולינרי זה בדיוק כמו לאהוב אומנות או היסטוריה, החיבור בין סיפורי המקום למטבח המקומי הוא הסוד לטיול קולינרי מוצלח.

אנחנו נצא לטיול המתמקד במעבר הקולינרי המרגש עם מסלול ייחודי ובו נשתמש בג'יפים בנהיגה עצמית עימם ניתן להגיע למחוזות הרחוקים אל המקור של המטבח המרוקני הנראה ומוגש בערים הגדולות ובתכניות הבישול, כך נבקר בבית ברברים על רכס האטלס ללמוד את סודות המטבח ההררי, נבקר בשווקים אותנטיים של תושבי השבטים המתכנסים עם מרכולתם מגן הירק שבכפרי אבני הבוץ הרחוקים, נכיר את המטבח המדברי עם קוסקוס מדברי אסלי ובשווקי מרקש נכיר כל תבלין ותבלין, את ערוגות הזעפן נכיר מקרוב בכפר בו מגדלים אותו ואת שמן הארגן נאסוף היישר מהרווח בין אבן הרכב לאבן השכב בבית הבד.

נטעם את מרוקו בכל מקום ונאכל לעיתים בסגנון הכי טבעי "מהסיר לצלחת", מ"הקצב היישר לגריל" ומדוכן השוק אל הפחמים שמתחת לחמאם, ככה אנחנו אוהבים לאכול את מרוקו, עם האצבעות.